tirsdag 22. november 2011

Tamagotchi Nano!

Nå har min Tamagotchi Nano kommet!
Fargen heter "Crystal Snow".
Det ble en negertamagotchi! Jeg har lest at negertamagotchier er guttetamagotchier.
Den var mye mindre enn jeg trodde! Bittebitteliten! Den er ganske tykk også, og ligner på et egg.
Den er nesten så liten at jeg kan svelge den!
Skjermen er plassert langt inni egget, noe som føles litt merkelig.
Ettersom jeg har lest at Tamagotchiene står opp klokka 7 om morgenen, blir det tidlige morgener fremover!
Den har et spill som går ut på å fange bokstaver for å stave TAMAGOTCHI.
Også kan du mate den. Enten med sukkertøy eller mat. Og det var alle funksjonene til Tamagotchi Nano.
Jeg har lest man kan trykke på en knapp for å plukke opp bæsj da. Også skrur man av lyset når den sover kanskje.
I motsetning til vanlige Tamagotchier vokser de bare en gang til en voksen tamagotchi. Altså hopper den over alle stegene som barn, tenåring osv.
En ganske så simpel Tamagotchi altså!
Den er på japansk, men man trenger ikke kunne japansk for å forstå dens 2 menyvalg.

Denne ble kjøpt på Hobbylink Japan, butikken som har alt det kule, inkludert grammofonen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar