torsdag 30. august 2012

Jeg har kjøpt et mikroskop!


Et mikroskop!

Det er 56-400x et eller annet!
Det er et gammelt russisk mikroskop, som det står CCCP bakpå.
Men det er nytt! Det er massevis av gamle, men nye russiske ting på ebay.
Det fulgte med en boks med dingsbomser.
Jeg vet ikke hva alt er fornoe.
Et hårstrå!
Det er mamma sitt.
Mobilen min klarer ikke ta bilde av hele bildet fordi jeg ikke klarer å trykke den langt nok nedi mikroskopet.

Et sukkerkorn!


Spyttet mitt!



Av annet nytt har jeg også kjøpt en stoppeklokke!
Det er så utrolig behagelig å ikke være avhengig av en touch-skjerm når jeg fremkaller bilder!
Men den fungerer ikke i mørkerommet fordi den tikker 5 ganger i sekundet.
Jeg tror den skal vare 18 timer på en opptrekning.
Den er ganske tung, som med det meste fra Russland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar