tirsdag 20. mars 2012

I dag gikk vi tur.

Det gjorde vi i går også.
Halvparten av turen er en kjempelang og kjempekjedelig gangvei langs en bilvei.
I dag hadde jeg med meg min flotte Crown Graphic.
Det er første gang jeg brukder den håndholdt uten at den klikker på meg!
Det litt store kameraet mitt.
Den har oppført seg ganske slitsomt siden en gang jeg møtte Siri når ho var på vei hjem fra skola.
Men etter å ha duppa den i rødsprit fungerer den finfint igjen, etter å ha rensket ut litt 50 år gammelt griseri.
Rødsprit er magi!
Det er også kjempegøy å skanne bilder, ettersom jeg slipper å krangle med lange og krøllete filmruller.

Her går vi langs den evige gangveien. Jeg hater å gå bortover gangveien.

Her er vi på det morsommere partiet av gåturen. Vi har akkurat gått forbi en sånn frabrikk som lager ferdigmat. Stine synes det lukta Pasta Bolognese, sånn rett-i-koppengreier.
Stine og David er ikke så velvillige med å stoppe for fotografen. I følge dem, så stopper man ikke når man går tur.

Etter å ha tatt de to bildene over, måtte jeg bytte kassett.
Plutselig var jeg litt langt bak.

Ettersom det bare var et bilde igjen, fikk mamma lyst til å ta bilde av oss.
Stine tok et bilde av ho.

Dette er bildet mamma tok.
Mamma sier at det ikke ble helt som det så ut på kameraet.

1 kommentar: