tirsdag 23. august 2011

Draco Malfoy

Jeg og Siri har gitt hverandre et tema hver, som vi skal blogge om.
Det var ganske vanskelig å finne på noe som Siri ville godta. Spanjoler i Norge og kirkearkitektur var noen av temaene.
Innlegget mitt har litt rare "å"er av og til. Det er fordi jeg skriver på eeepaden min noen ganger. Når jeg streamer bildet til eeepaden fungerer ikke tastaturet ordentlig, og jeg gidder ikke fikse på det.



Jeg skal alts\ skrive om han Malfoyfyren fra Harry Potter.
Malfoy er rivalen til Harry. Han er med i den skumle klubben, mens Harry er med Griffindorene, som er helteklubben.
Siri tror at Malfoy egentlig er snill, men han virker litt slem.
Wikipedia forteller meg at han ikke er s\ snill. Ho Rowlingdama sa at han ikke er s\ snill i et sitat p\ wikipedia. Folk tror han er snill fordi folk blander ham sammen med skuespilleren eller noe s\nt, st\r det.
Malfoy er ogs\ ganske ford¨mmende mot kalles mudbloodfolk, noe som Hermine er. S\ han er ekstra fornærmende mot Hermine tror jeg.


Mange synes at malfoy er kjekk. Siri har han som bakgrunn. Jeg tror det er fordi han er litt badboy.
Når jeg søker etter han på wikipedia, ser jeg at folk har søkt på "draco malfoy bad boy".
Draco har en sån bakoversveissleikting. Det får han til se litt ekstra snobbete ut.
Det virker som han sneip-mannen er pappaen hans, men jeg tror ikke det kanskje?
Eller er han det? Kanskje det er onkelen hans?
Han ser iallefall ganske opp til han tror jeg.
Sneip er også litt slem, for han har en nisseslave.

Jeg kan ikke huske at malfloy har vært snill noengang.
Jeg synes han virker ganske slem.
En skikkelig bøllegutt er han!

3 kommentarer:

  1. LOLOLOL NISSESLAVE! Snape er ikke pappan til draco, lucius er det.

    Draco vil bare høre hjemme i familien sin!

    SvarSlett
  2. Og da må han være ond! Derfor er han ond!

    SvarSlett
  3. Jeg ler av at folk søker på "draco malfoy bad boy"

    SvarSlett